Разреваващо книжно предизвикателство

Смятам, че е време да подхвана купчините с книги, които се трупат и трупат, а реално времето ми за четене е максимално ограничено (пуста му работа и отклонениятя...но както и да е), както и за писане (пуста му...да, както и да е).

 
 Благодаряние на идеята на Претрупаното книжно рафтче, Diagnosis Abroad и  Ari's dreamy place мога да опитам да се впусна в едноседмично книжно унищожаване на купчината - с по книга на ден. 
Разреваващото книжно предизвикателство започва от усте - 20.05 и завършва на 28.05, - осем дни в четене, което при мен ще е основно нощем, пък дали ще успея да преборя осемте книги (всъщност са седем, тъй като едната препокрива две категории) не се знае...ще опитам да захапя първата книга още тази нощ, само след няколко часа.





А ето и списъкът с  книгите, на които съм се спряла:

1. Детска книга, която така и не прочете като малък.
- Не мисля, че има детска книга, която да не съм прочела и то ако не точно като малка, поне в студентските години или като част от работата ми, но въпреки всичко си избирам една много прияна детска книга, на която съм хвърлила око отдавна - "Как да си дресираш дракон" на Кресида Коуел.

2. Книга от over-hyped автор.
- Благодарение на Рали от RoseRed's world Blog се сдоих с електронно копие на тази книга, на която също съм хвърлила око отдавна, но все се чудех дали да я започвам и сега виждам подходящ момент да го направя (нея съм си запазила за понеделник, уточнявам, с основателна причина) - "Стъкленият трон" на Сара Дж. Маас.


3. Книга, която си се заклел никога да не прочетеш.
- Може би трябва да й дам втори шанс - "Бъдеще" на Димитър Глуховски.
Всъщност това е и книгата, която покрива осмата категория - едновременно е книга, която си казах, че никога няма да мога да прочета, но и книга, която ми се иска да прочета и ме мъчи сериозно.

4. Книга от нов автор за теб.
- Ами...трябва да я дочета също така. Но и защото авторката е жена, а имам особено отношение към писателките, то авторът определено е в категория "Най-нови за мен" - Александра Олива и "Последен в мрака".

5. Книга, чиято корица те е привлякла.
- И не само корицата! - "Четилите цвята на магията" от В.Е.Шуаб.

6. Книга от издателство, от което си се олял със закупените книги.
- Те са няколко, с които наистина съм прекалила, но най-последната е "Задръж звездите още миг" от Кейти Хан.

7. Книга, която е в купчината ти за четене от минимум 3 години.
- Определено са три години, имам толкова добри отзиви за нея, но все не мога да й се наканя - "Анна  в рокля от кръв" на Кендра Блейк.


Бонус категория:
8. Дочети книга, която те мъчи и е отдавна в твоя currently-reading лист.
- "Бъдеще" на Глуховски, както го споменах и по-горе. 

Това е, успех на всички, които ще се включат и...след седмица ще си приказваме с оцелелите (ако има такива) и ще си мерим кофите с излетите сълзи от мъките на четенето без свободно време :D ;) 


Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

Якудза - Японската мафия

За Любовта... / есе /

Пришълецът от Палеогена в Пернк {BlogMas - Ден 11}