Розова романтика и нежност от Gembox - разопаковане!

My_Life беше в няколкомесечен застой, но сега е лято, отпуска и натрупаните на няколко купчини книги започват да бъдат отмятани една по една...Преди това обаче ще добавя още една книга към купчините, а с нея и чудесните емоции от получаването на първата Джембокс (Gembox) - първата книжна кутия за бюти маниаци, която е дело на Преслава Колева, на която аз съм изключително благодарна за тази невероятна и нежна кутия.

Не съм от най-романтичните души, но тази първа Джембокс беше изключително чаровна и нежна, обгърната в розово, много нестандартна форма на кутията в сравнение с всички останали книжни кутии, които у нас, завързана с розова панделка и лъхаща на романтика и рози...

Първото, което прави много приятно впечатление и което ще е чудесно, ако се запази като традиция за Джембокса е писмото с лично, поименно послание към получателя - това е толкова мило и очарователно, много значително, защото всеки получател чувства кутията като специално подготвена за него (тоест нея, нали е дамско съкровище!). 

Много ми хареса и начина, по който е опакована с тази нежна розова хартия и един разделител, който да не позволява нещицата вътре да се разместват или книгата да мърда нагоре-надолу и да се нарани при транспорта. 

В кутията откриваме едно чаровно платнето пакетче със сухи розови пъпки, които ухае много приятно и има различни приложения - дали просто като аромат в стаята, за чай или за други бюти рецепти (който за каквото прецени може да го ползва, а лично аз го закачих на един от рафтовете с книги.

Ароматът на рози продължава в кремообразен вид. Много харесвам продуктите на Bilka, имат изключително приятна текстура, бързо попимат и ухаят приятно, ненатрапчиво, а нежно. И този крем за ръце е перфектен, особено за хора като мен, които все си имат работа с тебешири и ръцете ми са все напукани. 

Следващото козметично удоволствие е един страхотен нюанс на червеното - лак за нокти на Maybeline. Не съм ползвала лакове от тази марка до сега, но са ми казвали, че са много издръжливи и макар да не мога да го ползвам за маникюра на ръцете си (само гел-лакове), то все пак има къде и веднага се възползвах - съхне бързо и има чуден блясък.

Накрая е и книгата (не точно накрая, ама...) - "Любовта е "целувка на дама" от Елизабет Флумери и Габриела Джакомети, излязла под логото на ИК "Егмонт", съвсем пресничка от печатницата (не повече от 40 дни, което е и правилото за книгите в Джембокс). Корицата е страхотна, много приятно оформление, а книгата ми изглежда интересна, само че няма да съм пръвият човек удома, който ще я прочете...А и между другото, книгата е придружена и от картичка с логото на Gembox от едната страна и рецепта за приготвяне на "целувки от дама" и макар да не ме бива в кулинарията, с разни сладички нещица обичам да експериментирам (със съдействие, разбира се).

На кратко - Джембокс е романтична и нежна, много приятна кутия, която изненадва не само от страна на книгата, която се крие в нея, но и като артикули, тъй като не са просто книжни добавки, а неща, които могат да влязат в чудесна употреба и да допринесат за красотата на читателките.

И благодаря отново на Преслава! Кутията е прелестна!


Връзки: 


Коментари

translate

Популярни публикации от този блог

За Любовта... / есе /

Якудза - Японската мафия

Цитати от...Цитати за... (Васил Левски)